2009. június 29., hétfő

Túl az államvizsgán...

Persze nem én, hanem az asszony. A múlt héten végig szabin voltam, és igyekeztem valamennyire Annamáriára figyelni, míg Évi tanulni próbált. Nem tudom, hogy ez mennyire volt sikeres (mármint, hogy tudott tanulni), de a diplomavédése és szóbeli feleletei összességükben egy ötös érdemjegyet hoztak ki. Azt azonban ne kérdezze senki, hogy milyen diplomát is kap majd végül, mert arról fogalmam sincsen...

A múlt hét végül is szépen eltelt, ilyenkor előre tervez az ember, amiből sok minden nem valósult meg. Még blogbejegyzést sem igazán írtam... De a lényeg, hogy Évi most már két diplomásnak mondhatja magát.

Én meg megnéztem egy zsák filmet (amikről majd írok valamit), valamint végre komolyabban nekikezdtem a Mass Effectnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése