2010. március 19., péntek

Játékhelyzet 2010.03.19.

Ha már ennyire belelendültem, akkor ez sem maradjon ki. Sőt, akkor svunggal megyek, hogy még egy (azaz kettő) új címke is született.

Először maradjunk a szokásos, azaz pc-s vonalon. A - főleg péntek esti - Call of Duty 2 warok egyre jobban eltünedeznek, mert egyre több a csaló, valamint a játék is egyre jobban kezd megkopni, és inkább új játékok felé tekintenek a klántársak.

Ez csak az egyik oka, hogy újra elővettem a Mass Effect nevű játékot. Korábban 16 óra játékidőm volt benne, és azt hittem, hogy már közel a vége. Ezért szépen lassan nekiláttam a mellékküldetések megoldásának. Most már az utolsó bolygón vagyok, és 43 óra játékidőnél tartok.

Ami miatt lett alul egy újabb cimke a társasjátékok. Az utóbbi hónapban nagyon belelendültünk a dologba. Korábban azt hittem, hogy ez igazából kicsi gyerekeknek van, de már a Carcassonne és az Alhambra után tudom, hogy ezt bizony a felnőtteket is erősen célozza. Születésnapra és névnapra a Dominion és Race for the Galaxy nevűeket (plusz ez utóbbi kiegészítőit) kaptam, amik szintén okoztak jó pár játékórát. Ezekről is terveztem majd írni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése