2010. március 19., péntek

Sorozatok 2010.03.19.

Van egy enyhe bizonytalanság, hogy vajon melyik hosszabb sorozatba kezdjek bele. Persze most is nézek "apróbbakat", amik 20 perces rövidségükkel, még munkába menet előtt, vagy munkábamenés közben PDA-n könnyen nézhetőek lennének, ha nem mással foglalkoznék. Szépen lassan haladok a Space Balls című animációs sorozattal, ami elég gagyi és sz@r, de van benne egy kis Star Wars, és ezért már végigszenvedem.

Aztán szinte heti szinten szinten vagyok (majdnem kitöröltem ezt a mondatot, de inkább hagyom) a Parks & Recreation sorozat második évadjával, ami ugyan nem valami egetrengető, de képes megmosolyogtatni a szürkébb napokon is.

Szinten heti rendszerességgel, azaz mondhatjuk, hogy tévénéző módra követem a Caprica aktuális részeit. A BSG-ből való leágazás nem annyira feszített, mint az "anyasorozat", de egész nézhető. Már csak azt kellene tudni, hogy hová vezet. Apropó BSG... írtam én erről a nagy blogomban?

Most jelenleg a 6 részes, The prisoner névre hallgató minisorozatba kezdtem bele. Az első három rész után ambivalens érzéseim vannak, de mindenképpen meg fogom nézni a maradékot.

A hovatovábbra, az eljövendő nagyobb darálásra már vannak jelöltjeim, de még nem tudom, hogy mikor lesz egy ilyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése